24 January 2007

SNEEUWPRET!!








Vandaag de eerste sneeuw van mijn leven!!!!!

5 comments:

Petra said...

Hey het is gelukt!
Jullie ook sneeuw. (en een grote stok, wat wil je nog meer?)

Groetjes Petra en Stace en Connor

Anonymous said...

Heeeej Ecco!
Wat stoer je hebt al in de sneeuw gelopen!!!
Nou ik ken dat witte spul nog niet hoor.....maar heb al gehoord dat dat super moet zijn.
Dus hier hopen ze nog op een dik pak dit jaar want ze zouden hier ook graag mooie foto's van mij willen maken van mijn eerste keer in de sneeuw:-))
Die van jou zijn in iedergeval weer super geworden!!

Dikke knuffel van Sofar.

Anonymous said...

Bob is heeel jaloers!
Wij hebben geen sneeuw :-(

Ecco en de rest geniet er maar lekker van!!

Anna

Anonymous said...

Hé grote vriend Ecco, ik kom snel weer langs om lekker door het bos te rennen samen met jou. Mijn baas is al druk bezig om de olie- en dieseleidingen van zijn landrovertje te repareren en dat gaat hem wel lukken... ik kan niet wachten om jou weer te zien!

Anonymous said...

Heerlijk om je te zien rennen in de sneeuw, heerlijk genieten en wat heeft je baasje weer mooie foto`s ervan gemaakt, toppie hoor....
Nou hier waren maar een paar vlokjes nog niet eens de moeite waard op erna te kijken....
Groetjes Joyce en Flow

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...