19 October 2008

Guus en Jos, op vakantie naar Kos oktober 08














De tweebeners zijn er een weekje tussenuit geweest naar Kos. In januari al geboekt en eindelijk was het zover.. ik ging weer logeren en daar heb ik altijd zin in!

Zo te horen hebben ze zich daar prima vermaakt, fietsje bij het hotel, even door de haven, vissers kijken, pita gyros eten, autootje huren, zwavelbad, zwembad, Bodrum (horloges, vestjes), prachtige zonsondergangen, zwerfkatten kijken (die het daar beter hebben dan menig kat in Nederland), eten bij de Cantina van de buuv of juist bij Jumbo Style bij de Aussies.. kortom.. het was super!

Ondanks ik het in Drenthe heel goed heb gehad, was ik ook heel blij dat ze weer thuis waren en laat me dus nu even lekker verwennen....

dis nog maar een greep uit de kiekjes..meer zien? www.flickr.com

2 comments:

Anonymous said...

Heeeej ik zie dat je je blog weer ge-update hebt!
Leuke vakantiepics!!!
Alleen die link doet het niet bij mij.
Die foto van Jos met de Telegraaf in het zwembad is ook lachen!

Gr Rianne

anita said...

Inderdaad lachen. Jos en de telegraaf in het zwembad. Hij kan nog geen dag zonder zijn krant hihi.
Prachtige foto's verder, zoals gewoonlijk.

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...