09 November 2008

Rommelmarkt Eelde, 8 november 08


Al weken zie ik Guus met spullen in de weer om naar de rommelmarkt in Eelde te gaan, Janet en zij gaan zelfs een maand eerder dan gepland, omdat de meiden niet langer kunnen wachten.

Om kwart voor 6 stond ze al naast haar bed, de auto was vrijdag al ingeladen, en hup richting Eelde. Daar de auto geparkeerd, spullen op de kar gezet en wachten in de rij om naar binnen te kunnen. Wat een heksenketel daar, zorgen dat je eindelijk een plekje krijgt, wordt opgemeten en dan de tafel. Tijdens het uitpakken graaien er al een aantal mensen tussen de spullen en er is hier en daar wel wat meegepikt. Maar.. de handel gaat lekker. Tussendoor komen Tinus en Jos nog een kijkje nemen en ze zijn helemaal overdonderd van wat er al verkocht is. Kleine prijsjes, eurootjes werk, af en toe wat meer en uiteindelijk gingen ze met 380 euro naar huis! Uiteraard steeds stiekum in het bakje geld geteld;-)

En ik.. ik had een relaxdag op de tuintafel, lekker wapperen met mijn haren!

3 comments:

anita said...

Dat is niet gek zeg, €380,- in één dag verdienen. Zo kom je mooi geschikt van je spulletjes af. Helaas, ik breng altijd alles naar de kringloopwinkel, dus geen winst voor mij, snik.
Liefs van Anita

Petra said...

Goeie handel!!!
Leuk ook om Ecco op tafel te zien liggen. Connor van ons heeft ook die afwijking.
Net na het wandelen weer. We gaan even in de zon zitten aan zo'n picknic tafel en meneer klimt erop. Inderdaad even lekker wapperen met de haren. Ben blij dat hij niet de enigste is met die afwijking ;-)

Anonymous said...

Wel veel geld zeg! Had van Keukenprins al een voorschotje gehoord

Jaartal

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...