02 February 2009

Weekend





Zo, we hebben het weekend weer achter de rug.
Vrijdagavond waren Jos en Guus uitgenodigd bij Jaartal en Keukenprins om Keukenprins Balinese keuken uit te proberen, nou.. dat hebben ze weten, jonge jonge wat was het gezellig en wat was het lekker!! Jaartal heeft er een erg leuk verhaal over op zijn eigen blog geschreven...waar internet ook niet goed voor is.

Zondag zijn Guus en ik naar Bolsward gegaan, daar woont mijn halfzussie Babs met Sandra. Toen we uit Ten Boer vertrokken had het behoorlijk gesneeuwd, maar na sms contact bleek in Friesland niets aan de hand te zijn. Gelukkig maar, want we hebben heerlijk met zijn viertjes gewandeld. Natuurlijk was ik weer dol op Babs, die me af en toe knap op mijn nummer zette.. kan ik er iets aan doen dat ik haar zo leuk vind...?

1 comment:

anita said...

Haha, hebben jullie een keer sneeuw daar in Groningen, gaan jullie er gauw vandoor??????
Babs is echt een knappe meid ja. Ach dat zit allemaal in de familie!!
Dikke knuffel van Anita en Tender

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...