26 June 2009

Nog meer beardiepret!






Woensdagavond zag Guus dat er de volgende dag een los-vast beardie date zou zijn bij het Erkermederstrand. Daar hadden wij ook wel zin in, dus snel met Rianne van Soof gebeld, half 10 afgesproken. Om 8 uur zaten we in de auto, had wel zin om voor in te zitten, maar mocht weer es niet omdat er veel politie bij de weg was ivm de komende TT en Guus geen zin in een boete had.

Iets later dan gepland kwamen we aan, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, wat was ik blij om behalve Sofar ook nog Jack te zien staan, helemaal dol werd ik in de auto, joelen..vergat gewoon om uit te stappen. Wij kerels snel met zijn drieen naar het strand, de meiden volgenden ons wel. Lekker spelen met elkaar, maar ook met andere honden, was zo moe, mijn staart hing helemaal naar beneden. Om 11 uur moest Jack naar huis, Soof en ik nog even spelen en toen lekker gegeten op het terras. Later nog even naar Soofs huis en zijn badkamer bewonderd, hartstikke leuk hoor, maar reken maar niet op dat ik daar in bad ga, geen haar op mijn lijf die daar aan denkt. Nog even geluierd en toen weer naar huis, boodschapjes gehaald en heerlijk geslapen, was echt ganz kaput!!!
Omdat onze huisfotograaf niet mee was, deze keer foto's van Rianne.

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...