26 July 2009

Slim!


Uiteraard zijn wij beardies van een uiterst slim soort, dat kunnen al mijn beardievrienden en -vriendinnen met hun baasjes beamen. Zojuist heb ik Guus nog meer laten verbazen: in het bos komen we een klein hondje tegen, een en al aandacht voor mij (tja...), baasje loopt door en roept Jody bij zich, maar Jody denkt: Ecco is leukerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... Toen werd ik er een beetje zat van, sprintte naar zijn baas, Jody vloog achter me aan, baas doet hem aan zijn riem en ik gelijk terug (zonder dat ik werd geroepen) terug naar Guus... hahaha, had ik die kleine mooi tuk!

Straks ga ik naar Sofar, de bazen gaan ook mee. Ben benieuwd wat voor gein we nu weer gaan uithalen, maar dat horen jullie later!

2 comments:

Jaartal Weblog said...

LOL!!

Petra said...

Je bent een echte herder Ecco!

Leuk dat de bazen ook mee gaan naar Sofar ;-)

High Five van Stace en Connor

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...