28 December 2010

Kerst 2010


















Was eentje om niet snel te vergeten.
De 1e gingen we naar Buinen waar het erg gezellig was met zijn allen. Eerst een stukkie gelopen waar ik mis sprong in de sloot ipv over de sloot, de sloot lag vol sneeuw en flusssshhhh tot mijn buik erin.

De 2e was helemaal TOP!!! We gingen naar mijn vriend Bincq in Harderwijk. Nou en die was toch blij toen ie mij zag, helemaal dol, het is ook zon kleine wervelwind. Ook daar hebben we natuurlijk gewandeld. In het Harderwijkerbos ontdekten we een hoge berg, achter elkaar aan naar beneden, geweldig, wat een pret hadden we. Totdat we een jonge Bordercollie tegenkwamen. Normaal loop ik liever een straatje voor ze om, maar deze moest even mijn vriend snaaien, Roberto en ik bedachten ons niet en er op af!!! Zo die schrok joh en koos het hazepad. Hadden wij even goed geregeld, hahaha.
Thuis moest er weer veel te veel gekwekt worden en opeens waren we Roberto kwijt, die bleek aan het koken te zijn. Nouuuuuuuu, ik had die avond graag een mens willen zijn, wat hebben die daar zitten smullen. Vleesjes, groentjes en aardappeltjes, van te voren hadden ze een visschoteltje en ook nog ijs na! Natuurlijk hebben wij ook een stukje biefstuk gehad en een beetje ijs, het was tenslotte Kerst. Tussentijds belde Mieke nog even en daar bleek het ook supergezellig te zijn, Guus sprak ook nog even met de man van Miekes schoonzus en wie weet.. komt ie bij ons eten!

Om 22 uur gingen we naar huis, ik was kapot, maar vond het wel erg jammer dat ik weer alleen zonder mijn vriend naar huis ging, ik wist dat ik um zou missen..
Al met al was het dus een Topkerst!!!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...