12 February 2011

t Zijn de kleine dingen die het doen..












Regelmatig beseffen we ons dat geluk in hele kleine dingen kan zitten. Zoals vorige week zaterdag, even met zijn drieen naar Lauwersoog, uitwaaien, visje eten, tulpen halen en naar huis voor een warme kop thee.

Het stormde nog behoorlijk en het was duidelijk dat Guus hier niet tegen opgewassen was, die woei bijna weg (kantoormiepie).Jos en ik konden het natuurlijk wel aan, wij trotseren regelmatig de harde wind, zodra het maar wat stormt gaan we naar Lauwersoog, even over de dijk, dan de pier waar ik zoals altijd even mijn poot op til tegen de laatste baken. Dit keer zagen we zelfs nog een zeehond zwemmen, zijn zwarte koppie kwam regelmatig boven water, gaaaaaaaf, dit was mijn eerste keer dat ik een zeehond in het wild zag.
Na genoeg gewaaid te hebben zijn Jos en Guus een visje gaan eten en natuurlijk werd er ook iets voor mij meegesmokkeld.. hmmmmmmmmmmmmmmm....heerlijk, dit soort dagen mogen veel vaker voorkomen!

1 comment:

Jaartal said...

wat een heerlijke foto's !!!

(zeker die van ecco met z'n bek vol in de storm, stoe-ah!

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...