04 March 2012

Soesterduinen, 4 maart 2012












Wat een verrassing vandaag! Jos, Guus en ik gingen om 11 uur de deur uit en iets zei me dat er wat leuks aan zat te komen en ja hoor... we gingen naar de Soesterduinen. Als we daar zijn komen er altijd een hele groep beardievrienden en opeens zag ik tussen alle vriendjes mijn grote vriendin Rianne!!! Wat was ik blij om haar te zien, ongelofelijk, echt geweldig, ik had haar al tijden niet meer gezien en wauw... daar was ze!
Met zijn allen hebben we gelopen over de duinen en geweldige pret gehad maar niet alleen wij, ook onze baasjes hadden het prima naar hun zin. Na de wandeling nog even aan de koffie, chocolademelk, gluhwein en daarna ging iedereen weer naar zijn eigen huis. Nu ga ik eerst even bijslapen en dromen over deze leuke dag!

2 comments:

Jaartal said...

Mooie foto's! Ook die van je baasje, Ecco!

Petra said...

Heerlijk plaatjes! Leuk m Rianne weer in het land te zien!

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...