13 January 2013

Erop uit





Ons weekend is voorbij gevlogen, we zijn lekker met zijn drie op pad geweest.
Zaterdag was Jos in Garmerwolde met de Landrover aan het knoeien, Guus en ik hebben de stappers aangedaan en door de landerijen die kant op gelopen, stevig de pas erin. Het was heerlijk weer, fris, maar met een zonnetje, prima weer. Onderweg kwamen we Jos tegen en samen zijn we naar huis gereden en de auto afgespoeld, die had nl de vuurdoop in de modder gehad.
sAvonds heeft Guus zelf advocaat gemaakt, natuurlijk mocht ik  het niet proeven, maar volgens de berichten was het erg lekker.. vanochtend was ze ook verrassend laat uit bed... eh.. ?
Vandaag zijn we met de Dessert Defender, oftewel dubbel D naar Zuidlaren gegaan. Daar was een Landrovertreffen waar kinderen lekker konden oefenen met sleutelen, de Landrovertoekomst en de volwassenen over hun auto konden kletsen. Ze noemen het ook wel motorkapkijken.. mooie motorkappies waren er in elk geval. Ik heb de hele tijd met Branco gespeeld, een labrador. Ontelbare keren zijn we samen over het terrein gegaan, machtig mooi. En daarna nog naar de ijsbaan in Noordlaren, we kwamen zelfs nog langs de nieuwe woning van een vriendin, machtig mooi, waar ze druk bezig zijn met de voorbereidingen voor de schaatsmarathon komende week. Eenmaal thuis ben ik eerst maar even een slaapje gaan doen, man man...wat een leuke dagen... ik heb weer genoten!!!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...