21 May 2019

En dan hebben we een nieuwe huisgenoot!

Beste mensen,
Het is al een tijdje geleden dat ik mijn laatst post plaatste, bijna 3,5 jaar. Ik had zoveel andere hondendingen te doen en ik begon in herhalingen te vervallen: vakanties, leuke uitjes, gezellige vrienden enz.
Sinds januari dit jaar blijk ik diabetes te zijn, niet zo mooi, maar prima te doen hoewel het nog best moeilijk is om mijn suiker op regel te krijgen. Regelmatig bezoekjes naar de dierenarts en 2x per dag insuline prikken, maar.. .ik laat het allemaal gewoon toe.

En dan naar de kop van dit verhaal.. Sinds 24 april heb ik Teun als een nieuw huisgenoot. Hij is een beardedcolliepup met de mooie naam Aces High maar we noemen hem Teun! Teun is geboren bij Imke in Exloerveen waar hij zijn eerste 8 weken heeft gewoond. Nadat Guus de eerste keer is wezen kijken is ze iedere week geweest waardoor ze een leuke en gezellige band op hebben gebouwd. En tja.. toen werd het 24 april en mocht ik mee.. en wat zag ik een leuke mannetjes.. Teuns broer Marlowe was daar ook en blijft daar wonen, Skylar is verhuist naar Westerlee. Op de terugweg naar huis zijn we onderweg bij Willem en Trijntje langs geweest om kennis te maken en daar was Harwil ook, dikke pret met zijn allen. Omdat we natuurlijk weer allemaal leuke dingen gaan doen en alles voor Teun nieuw is, gaan we weer verder met dit blog, gewoon ook voor later om weer dingen terug te kunnen lezen.

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...