02 April 2007

Terug naar Emden...

















daar ben ik geboren..
Eindelijk gingen we weer naar mijn familie in Emden. We hadden een lekker slagroomtaart gekocht bij de bakker, maar ik kon niet wachten tot we bij Dorthe, Ronja, Udo & Kell Ole waren dus heb heel voorzichtig de deksel opengedaan en een hapje genomen.. Maar Jos en Guus hadden het snel door.. jammer. Toen we bij mijn oude huis waren was ik heel blij en Dorthe was ook erg blij om me te zien. En wat een boel honden! Mama Ronja was er en Julchen, Grete en een pup, die heet Frieda en was nog maar 4 maanden. Later kwam Udo met Kalle. Kalle en ik waren elkaar aan het uittesten, maar we verdroegen elkaar verder wel. Het was heel leuk en ik ben maar es op de tafel gesprongen, want daar stond de taart weer. We hebben heel lekker met zijn allen gespeeld!
Later zijn we doorgereden naar Greetsiel, hebben daar over de dijk gewandeld en even het dorpje ingegaan. Dat was voor mij best spannend, allemaal mensen die veel groter dan mij waren, maar ik het me heeel netjes gedragen. Echt super! Dat vond Dorthe trouwens ook, dat ik heel goed kon luisteren.
Tegen half 6 waren we weer in Ten Boer, we hebben een superdag gehad met zijn drietjes!

De foto's komen nog hoor! Die moeten nog verkleind worden...;-(

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Ecco, leuk is dat het bij je ouderlijke huis langsgaan he. Hebben wij soms ook last van. Soms komt zelfs de pappa en mamma langs van onze Aruna. En een lol dan wat we hebben. Maar een Landrover is echt niet eng hoor. Wij kunnen er zo in en uit springen. Niet dat dat goed is voor onze benen maar dat is van een latere zorg.
Weet je trouwens dat mijn baasje ook de Aïda Diva heeft gezien. Ze had zelfs per ongeluk een camera bij zich toen hij langs de brug ging. Klein bruggetje dan hoor. Hoorden ook gezellige muziek aan boord. Volgende wil het baasje mee zegt ze. Ik zla wel weer niet meemogen :-(

Groetjes en tot snel,

Bashira en de rest van het personeel.

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...