02 May 2007

Effe updaten!











Nou, Guus was dus het wachtwoord kwijt voor de blog, knap chagerijnig, maar het is haar dan toch weer gelukt! We kunnen weer verhaaltjes schrijven en foto's plaatsen. Om nu alle avonturen apart te beschrijven is een hele klus en eigenlijk ben ik de draad ook wel kwijt, maar ik zal een aantal leuke dingen over de afgelopen tijd vertellen en veel foto's plaatsen.

Zo ben ik onder andere op de tafel boven de wasmachine, droger en vaatwasser gekropen om de kattenvoer op te vreten. Verder zwem ik veel en graag, vooral met dit weer is het heerlijk. Zojuist nog even een rondje bos gedaan, kom er nu twee keer per dag en met bal natuurlijk. Die gooide Guus vorige week in een verkeerde sloot, ik ging er niet in.. veel te steile kant enneh.. ik ging ook niet mee naar huis. Laat mijn bal toch niet achter! Uiteindelijk ben ik toch meegegaan en hebben Jos en ik hem de volgende dag eruit gehaald. Hahaha, ja wij kerels he.. Het sterke geslacht.

Op de hondenschool gaat het ook lekker, wel ruzie met Tip gehad, ik had die avond een knip in mijn haar om alles beter te zien, scheldt hij me uit voor homo en dat liet ik me natuurlijk niet zeggen. Nu zijn we wel weer maatjes hoor.

Jos was afgelopen weekend jarig, ik had een kadootje voor hem gekregen en die heb ik heel netjes naar hem gebracht. Heel dapper liep ik met een tasje in mijn bek. Toen Jos en ik vrijdag Bas en Roos van school hebben gehaald, gingen we met de groene landrover. Leuk joh! Mijn oren wapperend in de wind, Guus heeft ons nog zien rijden, maar wij hadden alleen maar oog voor andere dingen.

Oja en zondag hebben we bezoek gehad van een Berner Sennen, Bashira heet ze. Haar bazen waren ook mee, nou, die hadden het gezellig met hun vieren. Maria, het bazinetje is hondentrimster, ik heb net op het memobord gezien dat we zondag naar haar toegaan...ojeeeeeeeeee, die gaat me vast onderhanden nemen... Moar nait aan mien or'n!!! Hahaha, das een grapje die ik altijd tegen Guus maak..pffffff

2 comments:

Anonymous said...

Heeej Ecco, daar ben je gelukkig weer!
Zeg? Heeft je vrouwtje misschien ook de beardiewandeling in het noorden op het planbord staan??
Hier gaat het door hun gedachten. Maar als jullie nou gaan is de beslissing misschien sneller gemaakt, en gaan wij ook! Het is namelijk voor ons wel een eindje rijden.

Dikke knuf van ons!

Anonymous said...

Zeg Ecco,
Wat ben jij een mooi beertje aan het worden. Wat een vacht zeg!!!
Althans als je droog bent, want ik zie dat je ook een smeerpoets bent.
Groetjes van Tender en Anita.

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...