18 August 2007

Een jaar in Ten Boer!








Op 12 augustus woonde ik een jaar bij Jos en Gerda, het was een super jaar. Joh, wat hebben wij veel leuke dingen gedaan met zijn drieen, maar ook met een van beide alleen.
Ik ben naar het strand geweest in Egmond aan Zee, samen met Erwin en Doortje. Daar hebben we Sofar en Quincy ontmoet. De eerste beardies die ik in Nederland tegenkwam. Ben wezen terreinrijden in Havelte, lekker door de blubber, met Willem de politieagent op de motor, gezeild, op vakantie naar Denemarken geweest, stormen getrotseerd... ik kan zo wel een tijdje doorgaan.

Ook heb ik veel vrienden gemaakt, Ollie in Epse, Silas en Max mijn buurhonden, Charly in Engelbert, die ook bij Dorthe en Udo is geboren, Bashira in Duitsland bij de romarszevensprong.
Via hyves heeft Guus nog een aantal hondenvrienden gekregen. Ach ja.. zoals je leest heb ik alleen maar postieve dingen gebracht!!!

6 comments:

Anonymous said...

Mannomann!
Es stimmt. Du bist jetzt schon über ein Jahr in deiner neuen Familie. Und ich denke, du hast es so richtig gut getroffen!!!
Ich freu mich für dich!

Liebe Grüße von

Dörthe

anita said...

Lieve Ecco,

Ik heb je via hyves leren kennen. En ik heb ontdekt dat je heeeel erg welkom bent. Je bent een ontzettend schatje en nog mooi ook. Ik wens jou, samen met je baasje en vrouwtje, heel veel geluk toe met z'n drieën.

Liefs van Anita

Anonymous said...

Ecco, je hebt maar mazzel met je baas en bazin joh!!!

Anonymous said...

Heeej Ecco

Jullie hebben het 1 jarige jubileum toch wel uitgebreid gevierd he??? :-)

Misschien moeten we nog eens afspreken in Egmond, kunnen we samen het strand onveilig maken.

Dikke knuf Sofar.

Anonymous said...

je bazin had al nieuwe foto's beloofd....


(vette vette grijns)

Anonymous said...

ecco: vertel de bazin ns dat ze nieuwe foto's plaatst!

groet'n
Jaartal

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...