04 August 2007

Paterswoldsemeer..











Joh, vanavond iets spannends gedaan! We gingen met zijn drietjes naar een hele grote plas, dat heet het Paterswoldsemeer. Nooit geweest, of misschien een keertje toen ik nog ene pup was. Daar mocht ik uit de auto en we gingen over een steiger over een hele hoge trap. Dat kon ik natuurlijk wel, want ik ben een dappere bear. Daarna gingen we een soort schuur binnen en daar lagen bootjes. Jos en Guus gingen hard poetsen en ik heb een tijdje toegekeken. Toen probeerde Guus me in het bootje te lokken.. ja daaaaaaaaaag, die is lekker, dat wiebelde als een gek. Maar opeens was mijn nieuwgierigheid toch te groot en heel voorzichtig sloop ik over de rand en daar stond ik, in een boot!!! Jippie, gaaf joh, het wiebelen was best leuk, heb een tijdje toegekeken en toen ze klaar waren zijn we vertrokken.

Nu beloven ze me om dit weekend te gaan zeilen.. wat dat is? Geen idee, maar het is vast hartstikke leuk, ik laat het jullie weten!

2 comments:

Anonymous said...

Nou Ecco,
Ik ben benieuwd hoe je het varen is vergaan? Want je mag nu natuurlijk niet teveel wiebelen, anders slaat de boot om. Ik ben benieuwd naar het vervolgverhaal.
Groetjes van Anita en Tender.

Anonymous said...

Heu ... damn dat zijn mooie bootjes!

Leuk plekkie zeg, dat Paterswoldse meer....

Moeje 'ns raden wie daar op anderhalve steenworp vandaan woont??

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...