04 August 2007

Zeilen!






Ha, ik heb zeebenen joh! Vandaag kwamen Bas en Roos bij ons, omdat het superweer was gingen we zeilen. Ik mocht ook mee, alleen dat al was een feest. We gingen weer naar het Paterswoldsemeer en daar werd het bootje uit de loods getrokken. Ze gingen um optuigen en ondertussen viel de bal in het water en ook twee drijfmatjes... ojeeeeeeee, ze dreven naar de DTP. Jos vertelde dat we ze wel gingen oppikken, zo gezegd, zo gedaan.
Het zeilen was erg leuk, af en toe gingen we scheef en ik moest stil blijven zitten. Gelukkig zat Guus naast me en we kregen vaak een plens water over ons heen. Lachuh! Ben ik jah niet bang voor jah.. Daarna zijn we naar een eilandje gevaren en mocht ik zwemmen. Was wel een beetje eng omdat ik de bodem niet kon zien en niet wist hoe diep het daar was, maar toen ik er eenmaal in was.. springen! Ik vloog als een kangeroe door het water, steeds maar weer. Op een gegeven moment waren we het zat en zijn teruggevaren naar de loods. Was lastig omdat de wind steeds keerde, maar we zijn goed aangekomen.
Op de terugweg mosselen gehaald en die hebben ze lekker opgepeuzeld, ik moest het met een b ak droge brokken doen.. hmmmmmmmm.. Ik ga weer een poosje pitten, ben hartstikke brak joh.. zeilen maakt slaperig!! Trusten!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...