30 August 2007

Familiebezoek..26 augustus 2007



Momenteel is hyves hartstikke trendy en Guus heeft daar San " ontmoet" ze heeft ook een beardie en wat blijkt? Haar beardie Babs is mijn halfzus! Onze pa Troy was niet zo trouw aan onze moeders, hier een nestje, daar een nestje.. Whatever, Babs en ik hebben elkaar afgelopen zondag ontmoet. Hartstikke leuke meid... echt een zusje van me hoor. Wel veel kleiner en ieler allemaal, maar daarvoor is ze natuurlijk ook een teef.
We zijn naar het bos geweest en daar lekker gespeeld, af en toe was ze niet aardig voor me, maar ik was ook zooooooooo enthousiast! Naja, volgende keer is ze misschien wel aan mijn enthousiasme gewend.. Heb haar even laten zien waar ik zwem en speel.
Toen ze weer weggingen rende ik hard met de auto mee en thuis heb ik ook nog lopen zoeken..zoiets heb ik nog nooit gedaan.. ik was haar kwijt ;-(

Trouwens, vanaf deze week heb ik ook hyves en heb al een aantal vrienden, kijken wie ik nog meer tegenkom!

Mazzel!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...