07 May 2007

Knippen en scheren...













wat me nou toch overkomen is..Zondag ging ik met Guus naar Duitsland, naar Maria, Rob en Bashira. Nou, daar bleken nog meer honden te zijn, geweldig joh, wat een feest had ik. Maar na een tijdje gespeeld te hebben, kwam ik erachter waarom we er waren. Ik moest op een tafel staan, kreeg n bandje om mijn buik en ik werd aan mijn halsband vastgezet. Ze gingen me kammen... vond ik dus helemaal niets he, maar goed, kon geen kant op. Die meiden hadden er flink lol in, kamden er op los, net of ik een Barbiepop was. Na een tijdje gingen we eten en ik mocht weer met de honden spelen. Daarna gingen ze vrolijk kwebbelend verder (wat een stel) en mijn buikie werd geschoren. Ik hing over de schouder van Rob zodat Maria er goed bij kon. En het werd nog gekker: ik moest in bad! Belachelijk zeg, dus ik wilde ontsnappen, maar die miepen (mijn eigen en Maria) waren me te snel af, ik moest blijven staan. Hahaha, maar ik had ze mooi beet, ze waren zeiknat!!! Wat denken ze wel niet. Ik was zwaar beledigd dat ze me zo voor schut zetten. Eindelijk was ik klaar, dat dacht ik tenminste.. toen werd er gefohnd en kreeg lekkere petsilk in mijn haar. Al met al waren ze vier uur met bezig geweest en ik ben nu superzacht en ruik heerlijk, nu ben ik ze wel heel dankbaar hoor. Op de terugweg heb ik alleen maar liggen maffen, wat een dag...

2 comments:

Anonymous said...

Hey punky Ecco,
Wat zie er lekker slank uit zeg. Er blijft niet veel van je over hoor, als je zo nat bent. Maar je bent er vast een hele knappe kerel van geworden.
Knuffel van Anita.

Beardie Flow said...

Hey Ecco,
Eindelijk nog eens tijd gehad om op je blog te kijken...tjonge jonge wat je al allemaal niet meemaakt zo......ik zie dat je in de woestijn bent geweest en ook nog getrakteerd bent op een ware beautydag...You`re looking very good!!!!!
Nou ik kom snel weer eens snuffelen..groetjes en een dikke poen van Flow en Joyce

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...