25 May 2007

Kennelhoest..


Ik ben ziek, heb kennelhoest.. Tja, hoe kom je eraan he, nou, geen idee. Natuurlijk speel ik met heel veel honden en heb altijd lol, waarschijnlijk heb ik daar iets van opgepikt. Whatever... tis niet anders en ik doe een tijdje rustig aan.
Het begon woensdagavond, blaffen joh, niet als een hond, maar vies hoesten, zo'n schapenhoest, droog en zwaar. Toen we smorgens wakker werden had ik ook wat gespuugd en Guus is maar es gaan internetten en heeft Doortje gemaild, allebei dachten ze dus aan kennelhoest. Dus.. de dierenarts gebeld, waar ik savonds nog terecht kon, was weer gezellig. Ik kreeg een koekje, maar ondertussen gaf ze me een aspirineprik, ben ook gewogen en was nu 22,6 kg. Waarschijnlijk wordt ik ook niet zwaarder meer, misschien een beetje.

Heb allerlei medicijnen meegekregen, pijnstillers, antibiotica en een hoestdrankje. Wat wel erg jammer was dat ik nu de laatste les van de hondenschool heb gemist, echt jammer. Maarja, ben nu besmettelijk ;-))
Hopenlijk ben ik volgende week weer fit, moet dan nl mijn koffertje pakken voor de vakantie naar Denemarken. Ze hebben me beloofd dat ik veel langs de zee ga wandelen, lijkt me super!!!!!

4 comments:

Petra said...

Beterschap gewenst Ecco!
Het is maar niks als je ziekies bent he?
Wordt maar snel beter want er wachten grote avonturen in Denemarken zo te horen ;-)

Anonymous said...

Hey Ecco...
Doe maar ff lekker rustig aan hoor.
Dan kan je zo weer volop van al die vakantieavonturen genieten!
Ik was 2 wkn geleden bij de DA en ik was 22,2 KG! We zijn nu echte mannen geworden ;-)
Beterschap!
En veel plezier in Denemarken!

Knuffel van Sofar en natuurlijk ook van mn broer Quincy.

Anonymous said...

Bobbie wens je van harte beterschap!

Gauw beter worden! Zeker voor dat je op vakantie gaat!

JP Anna Jasper en Bobbie

Anonymous said...

Hé grote man, snel weer beter worden enne... na de vakantie kom ik weer lekker met je spelen!

Rexel

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...