25 May 2007

Logeren 17 tm 20 mei

Zo, ik ben een paar dagen wezen logeren bij Willem, Trijntje en Jessy. Jos en Guus gingen naar Ierland, op bezoek bij Tjerk en Martine, maar dat moet je maar op Guus' blog lezen.

Ze brachten me donderdagochtend weg, samen met mijn kussentje, toilettasje en dekentje. Nou, ze reden weg en ik dacht al niet eens meer aan ze. Ben met Willem en Jessy lekker wezen wandelen en daarna bijna tegen Jes aan in slaap gevallen. Best leuk hoor, zon surrogaatbroer. We hebben veel gespeeld en gewandeld. En ik werd daar natuurlijk vet verwend.

Er waren een paar honden niet zo leuk tegen me, maar dan kwam Jes lekker voor me op hahaha, wat denken ze wel niet.?

Maandag ben ik weer opgehaald, nou, leuk hoor dat ze terug waren, maar in Buinen beviel me ook goed. Heb een hele mooie bal van ze gehad, heerlijk om mee te spelen.

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...