19 December 2007

Vredige Kerst?

Guus is in alle staten!!!!
Wat gebeurde er zo'n tien minuten geleden?
Mies en ik zitten samen gebiologeerd naar buiten te kijken en dat valt op.. doen we anders niet snel samen naar buiten kijken. Guus heeft het in het snotje en wat ziet ze (dat wat wij ook zien) Google aan het goochelen met een roodborstje.. Guus scheurt de schuifpui open en Google denkt: "fijn, ik neem mijn prooi mee naar binnen" ..
" Mooi niet" brult Guus en nog veel meer wat niet voor mijn beardie oortjes bestemd is en helemaal niet voor kleine hondjes van mijn leeftijd. Snel graait ze een doosje bij de timmerman vandaan, die de deuren aan het plaatsen is.. " Goh" zegt deze " is ie dood?" Google speelt en spint nog wat met het borstje, maar dan verdwijnt roodborstje voor altijd en eeuwig uit de klauwen van Google..

Jammer, weer een mooi vogeltje minder in de tuin, ieder jaar is Guus blij dat er weer eentje in de tuin neerstrijkt.. vorig jaar had Google ook al eentje naar de eeuwige jachtvelden geholpen...grrrrrrrrrr

Nu maar hopen dat de rust snel terug is... tis de natuur.. maar toch... eeuwig zonde!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...