31 December 2007

Oud en Nieuw 2007







Zo Guussie was es anderhalve week vrij, heerlijk.. veel wandelen en meer dan genoeg aandacht. Zo gingen we iedere dag naar het bos en de andere gebruikelijke rondjes, veel spelen en lol.

Vrijdag is ze bij Karel in de studio van de Muziekfabriek geweest, dat was erg leuk. Het was haar eerste keer en na tien minuten moest Jos alweer weg. Guus is gebleven, ach ja.. er stonden immers overal webcams, dus wat kon er gebeuren ;-)

Ze hadden de smaak goed te pakken, want vandaag gingen we weer, dit keer was de uitzending vanuit Engelbert in de Engelstede. Ik was smorgens nogal bang voor het vuurwerk, trillen en weg willen lopen. In de auto had ik nergens last van en in de kroeg helemaal niet. Was wel veel lawaai, maar dat deert mij op zich niet, alleen knallen schrik ik van. Nu lig ik ook wel tussendoor rustig te slapen en met mijn poten te trekken, om twaalf uur zal het wel even anders gaan vrees ik. Moet zo nog wel even plassen, dus eigenlijk is Jos aan de beurt om met me naar buiten te gaan.

Vannacht moeten we nog wel om half 2 ergens zijn, ik ga lekker mee, even de hort op, kijken of er nog wat te beleven is (zei ik heel stoer).

1 comment:

Anonymous said...

ecco!! Je was geweldig in de kroeg!!!

Gezellig he!!

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...