07 January 2008

Feestzondag! 6 januari 2008










Gisterochtend gingen we weer naar Appelbergen, onlangs waren we daar voor het eerst geweest en het was een succes. Dus, erop uit met zijn drieen.
Toen we aankwamen reden er paarden aan, joh, die waren zo groot, ikke blaffen en grommen.. Wilde ze wegjagen, maar dat lukte niet, dan maar het bos in. Lekker sjouwen in rennen, af en toe kwam er een hondje langs en we speelden wat. Er was ook een heel leuk hondje, een spaniel, daar had ik een lol mee. We kwamen gewoon niet meer terug, rennen sjouwen, wat een feest. Tja, dat kan natuurlijk niet doorgaan en we werden weer gescheiden.

Was natuurlijk gigantisch warm geworden en kon het niet laten om in een heerlijke plas te gaan staan. Dat moest ik later helaas bezuren omdat ik thuis in bad moest (wel mooie witte pootjes).

Op een veldje waren een boel kinderen aan het voetballen. Dus dan moet ik ook even kijken, je weet wel hoe dat gaat. Zit ik mooi op mijn kont tussen de doelpionnen, werd er gescoord! Net voor mij partij, heb maar via een blaf aangegeven dat ie zat. Ja, de lachers had ik weer op mijn hand.

Daarna gingen we koffie drinken en ik kreeg het kontje van de appeltaart, had ik ook wel verdiend!!!

4 comments:

Daika's plekje said...

Je hebt je weer lekker vermaakt zo te lezen.Ik ben gisteren ook het bos in geweest maar dat ligt maar zoeen 5 min van ons huis .Is ook best handig.
Leuk die spelende kinderen had je geen moeite om van die bal af te blijven?
Tot de volgende keer.

Poot Daika

Anonymous said...

Geweldige foto's weer Ecco...


(met zo'n pracht hond heb je op DrieKoningen niet meer Koningen nodig he! zeg dat maar tegen Guus en Jos)

Anonymous said...

Jij hebt weer een top zondag gehad.

Hier was het ook wandelfeest, lekker naar het duin en strand, daarna nog even spoelen in een meer.
Wij hoeven dan niet meer onder de douche!!

Woody Murray en Galahad

Anonymous said...

Volgens mij zag je er voor het modderbad erg mooi geborsteld uit Ecco. Maar ja, dat is natuurlijk moeilijk om lang vol te houden. Maar ach, wat geeft het. Jij hebt lekker genoten en nog appeltaart verdiend ook.
Liefs van Anita en Tender

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...