20 January 2008

Dierenarts, 16 januari 2008


Dit was me het weekje wel. Woensdag moest ik naar de dierenarts voor mijn rabies inenting, heb ik nodig voor de vakantie, anders mag ik niet mee. Wel van Jos en Guus hoor, maar niet van de Deense autoriteiten., tja, dan zit er nog maar een ding op.. prikken! Dus Guusie en ik gingen woensdag gezellig samen naar de dierenarts op de Vechtstraat. Even op de weegschaal, 27 kg en naar de bewuste dame. Die deed zo raar zo, keek in mijn bek, luisterde naar mijn haar en opeens voelde ik iets kriebelen in mijn vacht en kreeg een koekje. Had me dus knap gedragen, we liepen de behandelkamer uit en.. ik tilde mijn poot op tegen de witte muur. JAaaaaaaa, ze dacht dat ze mij even nepte, echt niet.. nobody fucks Ecco. Voor de 103 euro mocht ze van mij gratis mijn plasje opruimen.

1 comment:

Anonymous said...

Gelijk heb je man ze had de poet toch weer binnen.
Kon er gelijk een blikkie verf tegen aan.
Maar jij bent mooi weer door de APK

De Voorhoutse Beardie boys

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...