07 February 2008

Ooops, I did it again...7 februari 08


Vandaag was Guus iets vroeger thuis zodat we nog even voor het donker naar het bos konden. Lekker gelopen, leuk gespeeld en opeens zag ze wel 8 reeen..We hadden ze de hele winter bijna niet gezien, veel minder dan vorig jaar. Toen we bij de bult aankwamen, zag ik nog eentje in mijn ooghoeken, ik speelde nog even met de riem en opeens....jaaaaaaaaageeeeeeeeeeen!!!!!!! Uiteraard was dat beest me weer te snel af en uiteraard (ja, ben een braverik), ging ik gelijk weer terug naar Guus en speelde vrolijk verder met mijn riem...

1 comment:

Anonymous said...

Ecco, je moet meer oefenen met hardlopen, nog meer !!!!!

Dan haal je vast nog ns een ree in!

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...