17 March 2009

Spring is in the air!!!












Lekker weertje vandaag he? Zonnetje, fijn temperatuurtje.. echt verwennerij na deze winter.

Jos en ik zijn maar naar weer samen de hort opgegaan. Moesten een paar fotos komen voor de krant en we hebben even in de haven in Delfzijl gekeken enneh... heb even gezwommen. Beetje koud, maar ben een echte kerel he en als ik het naar mijn zin heb, zul je mij niet horen ...

Of Guus straks blij is met al het zand op de vloer, dat betwijfelen we, maar ze gunt ons vast en zeker deze toffe dag!!

2 comments:

Petra said...

Je staat er weer super op man!
Zo'n mooie blauwe lucht!
Denk dat Guus het vast niet erg vindt, anders kom je maar hier wonen hoor ;-)

Anonymous said...

Goeie foto's Ecco!!

Je lekker al je zand uit je vacht geschud thuis ??

Jaartal

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...