04 April 2009

Joggen met zijn drie


Lange tijd heb ik met een jaloerse blik gekeken naar al die joggende voorbijgangers. Soms met hond, maar vaker zonder.... Tot vandaag...

Jos en Guus zijn van plan om in oktober de 4 mijl te gaan lopen, Jos heeft het vorig jaar al gedaan, maar Guus wil nu zeker mee. Vorig najaar zijn ze begonnen met zijn tweetjes, maar door de winter en drukte kwam de klad erin, vandaag zijn we met zijn drieen op pad gegaan, langzaamaan opbouwen, was hartstikke leuk, rennen! Natuurlijk liep ik ze niet voor de voeten, bleef netjes op een afstandje, mán was ganz kaput toen we weer thuis waren.. heerlijk.

Morgen wordt ook een geweldige dag, dan ga ik een héleboel van mijn beardievrienden weerzien en ontmoeten, we hebben er zin in!

1 comment:

Petra said...

Toppie Ecco!
Ik vind het ook leuk om met de bazen aan de hol te gaan. Niks leuker dan rennen en sjesen toch?

Veel plezier morgen!

Stacey

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...