21 September 2009

Bussloo

Mirella geeft zwemles!



Nou en goed gemaakt heeft ze het! Zaterdag gingen we met zijn tweetjes richting Bussloo, 1,5 uur rijden, 160km enkele reis, maar dat werd meer dan goedgemaakt toen we aankwamen: beardiesssss!!! En wat een mooie omgeving, echt een plek om vaker naar toe te gaan met mijn vrienden. Heb me netjes met de meiden gedragen (mijn voorbeeld Sofar liet het afweten). In het begin waren er twee honden die een beetje naar tegen me deden, even later moesten we er weer langs en de baas van Milo liep een heel eind om ze heen, dus ben ik maar even met hem meegewandeld zodat ik bij die andere twee uit de buurt bleef.

We hebben met zijn allen zo'n twee uur gewandeld, gezwommen, gekeet, ballen afgepakt en tot slot nog wat gedronken op een terras, we hadden weer een supermiddag!!!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...