10 January 2010

Paterswoldsemeer















Gisteren zijn we met zijn drieen naar het Paterswoldsemeer geweest, daar werd geschaatst. Zelf schaatsen wij niet maar even kijken is natuurlijk altijd leuk. Daar aangekomen raakte ik helemaal door het dolle, wat een witte wereld, wat een feest, wat een pret.

We hebben een stuk het ijs opgelopen en opeens herkende ik iets op een steiger.. stond daar een beardie? JAAAA!!!! Dus ik daar heen, even snuffelen, kijken en aftasten.. Hmmm, leuke vriend. Al snel kwam zijn baas ook kijken. Hij was nieuwsgierig welk ras ik was...tja, ik kan toch niets aan de krul in mijn staart doen...... Hierdoor had herkende hij me niet als een beardie.. ben toch een echte hoor!

2 comments:

Jaartal said...

nou ja .. zo'n krul .. what the hack!!

Petra said...

Heerlijk Ecco!
Konden wij maar een daagje met je mee man! En die krul maakt je juist een vrolijke stapperd! Vooral erin houden ;-)

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...