09 March 2010

Mies 9-3-2010


Al een tijdje was Mies niet helemaal fit, erg in de war, 2x een epilepsie aanval, vallen vanaf de vensterbank, veel eten en drinken en erg afvallen...

Vorige week ben ik begonnen met haar rug te wassen, omdat ze zich niet meer goed schoon kon houden. Vandaag zijn Jos en Guus met haar naar de dierenarts geweest. Voordat ze de deur uitging heb ik nog even aan haar gesnuffeld...
Helaas zijn ze met een leeg mandje weer terug gekomen... Ze bleek een grote tumor in haar buik te hebben en kon niet meer worden geopereerd... De dierenarts heeft haar een prikje gegeven waarna ze in Guus haar armen is ingeslapen.. We zullen haar erg missen, wiens rug mag ik nu likken, wie jat nu rijst van de borden, wie mag ik nu op de slof nemen...

Slaap lekker Miesie.. we zullen je missen....

1 comment:

Petra said...

Ach gossie Ecco.....
Wat zullen jullie Mies missen. Niks moeilijker dan afscheid nemen van een maatje.

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...