24 July 2010

Rianne, Sofar en Maddox









Vandaag kwamen mijn vrienden uit Amersfoort op bezoek en ik zat ruim op tijd klaar om ze te ontvangen. Eindelijk waren ze er en voor Rianne er erg in had was ik al over haar schoot op de achterbank gekropen om mijn vrienden te begroeten. Dikke pret toen ze uit de auto mochten. Na veel geklets zijn we het bos ingegaan en daar kwamen we Muis en Duck ook nog tegen. Heb mijn beardievrienden ons bos laten zien, Sofar kende het al, maar Maddox was er voor het eerst. Hij ontdekte zelfs een bruggetje!

Na de wandeling nog even in de tuin gelegen om uit te blazen en daarna vertrokken ze weer naar hun eigen huis.. Jammer, het was nl enorm leuk!!!
(de foto's hebben we van Rianne gejat...)

1 comment:

Jaartal said...

Mooie foto's van jouw Ecco, en van de viervoet-vrienden ... (en een mooie foto van salade (en de fleuerige tafel .. chique)

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...