26 January 2011

Stresskip Mick


Jos, Guus, Mick en ik gingen vandaag op bezoek bij de dierenarts. Mick had al een paar weken een kale plek op zijn rug, ik voor mijn jaarlijkse entingen. Gelukkig was Maartje er weer en ze kwam me al halen in de wachtkamer, ik achter haar aan rennen, dikke lol. Ze is wel mijn favootje hoor ;-) In de behandelkamer vond ik het toch iets minder, temeer omdat de laatste keer dat ik er was zo'n pijn had van mijn gescheurde nagel.. Maar goed, Mick.. de kale plek komt omdat hij ergens door gestresst is, hij reageert ook af op Google wat de laatste tijd steeds vaker gebeurt, waarschijnlijk heeft hij buiten de deur mot met een andere kat. Ook zijn buikje heeft ie al half kaal gelikt. Dus een prikje om hem ietsie rustiger te krijgen. Overigens zijn Mick en ik nog steeds kameraden hoor, mij zal hij nooit iets doen. Het is gewoon een ontzettend lief ventje, alleen een beetje angstig.
Voor mij had Maartje weer koekjes en na de check-up bleek ik nog steeds helemaal oke te zijn. Mijn paspoort is bijgeschreven en ook de uitslag van de titre-test. Vlak voor de vakantie moet ik nog door de DA worden ontwormd, mwah, kat in bakkie. Bij de receptie werd ik nog even goed verwend door Suzanne, zij had geholpen bij mijn nagelprobleem en herkende me gelijk, dus.. knuffelen!

1 comment:

Jaartal said...

Mick ff binnenhouden de eerste tijd? Als een bedaagde bejaarde ff achter de geraniums? Lijkt me beter....

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...