12 April 2011

Kikkerdrillllll






Ja hoor, vorige week zondag gingen we met zijn drieen naar mijn vriendjes Jort en Lars in Coevorden. Hun moeder Ageeth en mijn Guus zijn al zeker 26 jaar vriendinnen en inmiddels ben ik ook altijd dolenthousiast als ik ze zie. Nadat we even in de tuin hadden gespeeld met de bal, ik de vijver in was gedoken zijn we naar Klinkevlier gegaan. Guus verkondigd overal dat het in Schoonebeek is, maar het blijkt echt in Coevorden te zijn. Het is een mooi zwemwater met een strandje. Omdat het nu nog veel te koud was zwom er natuurlijk niemand, behalve.. ikke!!!Daarna zijn we doorgelopen naar nog een ander watertje waar heel kikkerdril zat. Mijn vrienden hebben een klodder kikkerdril gepakt (en nadien netjes terug in het water gedaan)zodat Guus het ook even kon voelen.. Naaaaaaaaaaaaah... eng!! Jort en Lars waren veel dapperder, maar goed, die zitten daar ook bijna iedere zondag met hun paps om naar de vogels te kijken, kikkerdril zoeken enz.....Thuis hebben we lekker met zijn allen gegeten en ik was zo moe joh.....

2 comments:

Anonymous said...

Getssssss die KIKKERDRIL

JaartalOnline said...

Van mij ...

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...