27 April 2011

Paasdagen op Ameland

































Afgelopen weekend zijn Bincq en ik naar Ameland geweest om de Paasdagen te vieren. Jet, Robert O, Jos en Guus hadden we ook uitgenodigd dus die hadden ook hun koffertjes gepakt. In alle vroegte vertrokken we uit Ten Boer, aangekomen in Holwerd bleken onze vrienden slechts 4 autos van ons verwijderd te zijn, goed gevoel, ze hadden ook de boot gevonden.
Wij hadden weer dezelfde suite dan vorig jaar en het was net alsof ik niet was weggeweest, wist gelijk feilloos onze kamer te vinden. Na de boel op de kamer te hebben gelegd even naar het strand en daarna door naar Hollum waar een demonstratie was van de reddingboot. Jos moest nl ook nog een foto voor de krant maken en Jet was zijn allercharmanste assistent. Bincq, Roberto, Guus en ik zijn lekker in de duinen gaan liggen maar na een tijdje moest ik toch even de zee in, afkoeluuuh! s Avonds gegeten in de Heksenhoed en niet te laat naar bed. De volgende ochtend met Guus de duinen in om te plassen en daarna naar het hotel, mensen ontbijten, Bincq en ik op het balkon. We zochten elkaar steeds weer op, lekker met de neus onder de schutting door, ondanks dat er nog een kamer tussen zat, maakte ons niets uit: snuiven!!! Zondags zijn we de hele dag naar zee geweest, rennen, spelen en uitschudden, savonds een pizza in Nes, maar dat duurde heel lang.. we snapten er niets van... En toen was het weer maandag, onze laatste dag, duinwandeling en daarna zwemmen. Nog snel naar Ballum om Nobeltje te halen en nog wat andere dingetjes, nog sneller naar Nes waar Jet en Guus weer kleren hebben gescoord en toen naar de boot.. Sjonge, wat vlogen die dagen voorbij!!! Weer aan wal aangekomen ging het net mis met afscheid nemen,maar dathalen ze wel weer een keertje in.. Om 19 uur waren we thuis van een geweldigsuperdepuperleuk weekend, wat hebben we genoten!!!

2 comments:

JaartalOnline said...

Wat een super foto's, lekker weer ooooook!

Petra said...

Gave foto's!
Die met de vuurtoren vind ik super mooi.

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...