18 April 2012

Jos en Guus op Fuerteventura

Vorige week ben ik weer wezen logeren in Buinen. Jos en Guus gingen een weekje op vakantie. Veel te warm daar, niets voor mij, dus Drenthe is prima.
En ja hoor... als ik dan thuiskom hoor ik de verhalen en zie de foto's. Ze hadden een prachtig appartement met uitzicht op Lanzarote en Lobos, maar dichterbij de haven van Correlejo en de witte huizen, palmbomen en het strand. Echt genieten dus. Een dagje naar Lanzarote waar ze de Vulkaantour hebben gedaan, echt indrukwekkend hoe de lava in allerlei structuren over het land ligt en hoe warm daar de aarde nog is. Een bijzondere ervaring. Verder nog een paar dagen met de auto op pad en natuurlijk veel lezen. Heel veel lezen, beetje kuieren door de straatjes, terrasje en vooral lekker eten. Zo te horen was het een prima week!

3 comments:

Jaartal said...

Superrrrrrr foto's

Petra said...

Mooi!

Jos van Guus said...

t was GE WEL DIGGGGGG

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...