10 February 2013

Op stap met Roef

Gisteren zijn Guus en ik op pad geweest met Roef en Carola. Ze wonen vlakbij Guus haar werk en ze ziet hen dan ook regelmatig wandelen. Gisteren dus met zijn vieren erop uit naar de Appelbergen . Dit is een erg mooi stukje natuur in de buurt van Glimmen, met verhalen uit het verleden, kijk maar eens op de website http://nl.wikipedia.org/wiki/Appelbergen.





Roef is echt een schatje en volgens mij vond ze mij ook wel oke, want ze bleef me maar kussen en om eerlijk te zijn, tis ook wel een leuk ding hoor!

Na dat we een lekkere ronde hadden gelopen, de meiden een pannenkoek achter de kiezen hadden, zijn we nog maar een rondje gaan doen. Het was zo mooi winterweer. Lekker rozig kwamen we weer thuis.

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...