24 March 2013

Rondje Ijselmeer







Jos had vorige week een fotogravenparty in Amsterdam, helemaal jubelend kwam hij thuis, had een lekkere deal gemaakt voor zijn oude camera's en zou deze inruilen voor twee nieuwe. Guus en ik ook blij, want we hoorden al weken het verhaal over de camera's, hoe hij het zou doen, toch twijfel enz.. Maar goed, de kogel was door de kerk. Gisteren was het zover, wij met zijn drieeen op naar Alkmaar. Denk je dat je zodra je de A7 afkomt in Alkmaar bent, maar nee.. nog een klein half uurtje. Ik heb even in de auto gewacht en na 1,5 uur zijn we weer met zijn drieeen vertrokken. Guus had al een paar keer aangegeven dat er nog " iets leuks"  zou komen. Ik ben ook niet van gisteren en wist dat de zee dichtbij was.. Maar nee.. geen zee.. het was overigens stervenskoud, dus langs het strand was geen optie. Tja.. wat zou het dan zijn... We reden nog even door en uiteindelijk zag ik een plaatsnaambordje van Neede.. Neede? Ja!!! Ik wist het, daar had ik van de winter twee mooie meiden gespot.. bij www.daniellescountryhouse.nlHet zou toch niet...? En ja hoor.. daar aangekomen was er nog meer pret, want ook mijn vriend Bink was van de partij. Met zijn vieren op de bearderie.. rennen door de tuin.. nog even op het droge in de beardiepoel, superrrrrrrrrr. Dit was een echte verrassing. Heb er even voor moeten rijden, maar ik had zo ook iets, wat een topdaggie. Vandaag lekker een beetje bijslapen, me laten kammen en weer slapen.. hmmmmmmmm... een beardieleven gaat over rozen...

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...