24 June 2014

Oster Hurup

Inmiddels zijn we al een aantal dagen in Oster Hurup. Ons niet onbekend, omdat we hier in 2012 ook twee weken hebben verbleven. Via Silkeborg, waar we een museum wilden bezoeken en deze wederom gesloten bleek te zijn, kwamen we om 15 uur aan. Twee jaar terug moesten we een uurtje wachten en nu dachten we ook dat we de sleutel niet kregen. Niets was minder waar, dus snel naar " ons"  huisje. Het voelt inderdaad of het van ons zelf is. Het eerste huis was erg mooi, maar dit huis is veel knusser, vriendelijker. Zondagavond hoorde ik een raar geluid in de tuin, ik keek onder de boom omhoog en wat zag ik? Een eekhoorn, leuk! We hadden de eerste twee dagen goed weer, veel naar het strand, rennen met de bal en wat rondstruinen.  Maar vanochtend ging het goed mis.. we werden wakker met onweer en niet zon beetje ook. Joh! Ik stond buiten en wist niet hoe snel ik naar binnen moest komen.. trillend als een rietje. Gelukkig dreef het snel over en zijn we naar Aalborg gegaan. Even shoppen en wat zagen we daar? Moti, een straatmuzikant uit Groningen stond in Aalborg te spelen, super te gek natuurlijk! Verder liepen er veel jongelui met matrozenpetten op, het bleek dat ze geslaagd waren voor hun opleiding.Op de terugweg hebben Jos en Guus sushi meegenomen nadat ze die achter de kiezen hadden zijn we nog even naar een ander strand gegaan om te piepen. Nu een beetje uitblazen op de veranda.. de fakkels branden al, gezellig! 























































No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...