31 January 2015

Bij de DA

Nee, niet bij de drogist maar bij de dierenarts voor mijn jaarlijkse entingen. Ik ben gek op mijn dierenarts Maartje, maar deze keer had ik echt even geen zin in haar. Zag haar staan en dacht.. : kom Guus, we gaan naar huus! Maar niets... ik moest mee het kamertje in.. er hangen daar rare geurtjes van angstige dieren en daar hou ik dus niet van.. (overigens op de weegschaal was ik nog net zo zwaar als vorig jaar, netjes dus).
Bij het luisteren van mijn hart, hoorde Maartje een ruis. Niet iets om gelijk zorgen over te maken, want misschien krijg ik er nooit last van mijn hart, maar toch even iets om alert op te zijn. Wanneer ik lekker rustig lig en regelmatig ga hoesten of hijgen.. dan moeten Jos en Guus aan de bel trekken en kom ik aan de medicatie.. Natuurlijk hoeft dat nooit te gebeuren, maar wel even een waarschuwing...


No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...