28 September 2007

Beardie rulezzzzzzzzzzzz, 27 september 2007





Gisteravond ben ik weer naar de hondenschool geweest. Deze zomer hebben Guus en ik zomerreces gehad, door onze vakantie misten we een aantal lessen en hadden besloten om even niet te gaan. Vorige week kregen we een mailtje van de hondenschooljuf of we weer kwamen. Maar.. het was pas om kwart voor 9 tot kwart voor 20 s' avonds. Nou, dan moeten wij bijna naar bed joh. Dus gemailt en we kregen een nieuw verzoekje om om kwart voor 8 te komen. Dus, daar stonden we gisteren weer in de paardenbak met zijn allen. Ik was uiteraard superenthousiast! Ik vloog over de toestellen! Jos heeft ook een rondje met me gedaan en werd ook enthousiast. Misschien gaan we in het vervolg wel met zijn drietjes.

Na afloop mocht ik nog even spelen met Timo, mijn vriend van vorig jaar. Helaas heb ik me behoorlijk misdragen, de testosteron vloog door mijn lichaam, ik ging gewoon op hem zitten, walgelijk dominant... Naja.. ik schaam me behoorlijk, mocht ook niet meer verder spelen. Guus en ik zijn nog wel vrienden hoor!

Volgende week beter ;-)

1 comment:

Anonymous said...

Zòòòò leuk!! (en die kopfoto 'tandjes' is helemaal stoer)

Woef en dikke knuff!

Jaartal

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...