23 September 2007

Errrrg leuk weekend! 23 september 2007








Eigenlijk zijn al mijn weekenden erg leuk, maar dit was ook een toppertje hoor! Zaterdag niet echt spannend, wel met Guus naar het bos geweest met de fiets. Maar zondag.. je wilt het niet geloven. Lopen we met zijn drietjes in het bos en komen bij de hoge bult. Ik hoor geblaf en krijg toestemming om te gaan kijken.. nouuuuuuuuuu, waren er wel 20 honden ofzo!!!! Bleek Tineke (bazin van Kain en Sheila) er met de kynologenclub aan de wandel te zijn. Even heerlijk gespeeld en we zijn een stukje meegelopen. Een tijdje geleden wilde ik dan ook met de hele club mee hun kant op, maar tegenwoordig luister ik zo goed dat ik gewoon met Jos en Guus verder ga. Vinden zij natuurlijk ook super dat ik zo goed wil luisteren. s' Middags ging Jos een paar foto's maken, eentje in Uithuizen (jaja ;-) en daarna naar Winschoten. We zijn doorgereden naar Buinen en daar natuurlijk aan de wandel. We hebben heeel ver gelopen. Onze tongen werden steeds langer, bijna tot op de grond. Onderweg kwamen we nog 2 leuke honden tegen, een Briard (Guus haar favo, tot ze mij ontdekte) en een of andere terrier. Gelukkig konden wij toen de bazen kletsten even uitblazen.. man o man... wat een wandelingen. Maar heb genoten! Ga nu maar even slapen...

Oja, de onderste foto zijn Karel en Petra. Petra stond opeens voor de deur, of we zin hadden in een stukje kip. Tuuuuuuuuurlijk, bleek dat het stiekum konijn was... de lolbroek!!!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...