25 November 2007

Regenachtig weekend

Dit was weer een bijzonder weekend voor me, had de primeur om voor het eerst bewust een verjaardag mee te maken. Vrijdag was Guus jarig, had een geurtje, een boek en een chocoladeletter voor haar laten halen. Heb het wel zelf gegeven, liep ik dapper met een Douglas tas in mijn bek naar haar toe. Ze was er blij mee.

Daarna gingen we hapjes maken en af en toe mocht ik voorproeven. En toen kwam het! Er kwam bezoek!!!!! Natuurlijk ben ik dan een prima gastheer en ga iedereen enthousiast ontvangen. Toen iedereen aan de borrel zat ben ik in de kring gaan liggen, zodat ik goed zichtbaar was...

Zaterdag waren Bas en Roos er en ze gingen met zijn allen weg naar een kinderboekenbeurs. Ik hoorde later dat Guus Roos heeft voorgelezen op een bankje buiten de kerk waar de beurs was. Er kwam een man naar buiten en die vertelde dat ze wel binnen bij de kachel mochten zitten, naja, de jongens kwamen er aan en toen zijn ze weer naar huis gekomen. Guus en ik zijn toen onze wandeling maar gaan maken.

Het weer was zondag verschrikkelijk. We wilden over de Stadsweg gaan, maar er hing een gigantische bui in de lucht en de Stadsweg is het erg open, dus we zouden verschrikkelijke momenten doorstaan hahahaha. Dus, terug het bos in. Guus is dan zo trots op me, roept ze rechts! Ga ik rechts. Op een gegeven moment kwamen we op een T splitsing, nu ken ik het woord rechts en links en werd getest en..... weer deed ik het goed!!! Superrrrrrr.

Net zijn we even met het rode Saapje naar de pomp, pin en brievenbus geweest, we tuften weer zo heerlijk rond. Nu liggen we bij en op de bank, wachten op Jos.

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...