05 November 2007

Beardiewandeling NBCC 4 november

















Gisteren was het zover, mijn eerste beardiewandeling! We hadden er heel veel zin in! De avond van tevoren kwam Guus erachter dat ze het adres niet meer had. Oje, dat geeft stressssssss. Gelukkig kwam alles goed en gingen we om 12 uur op pad. Toen we in Bakkeveen aankwamen waren er al een paar hondjes en al heel snel waren we compleet. Babs en Sofar had ik al es ontmoet en ook zijn sommige bazen mijn hyvesvrienden, tja.. lekker moder he? Met 7 honden gingen we op pad. Veel spelen, rennen, spelen en rennen. En de baasjes kletsten er maar op los, ouwe jongens krentenbrood.

Op de foto's kun je zien hoe leuk we het hebben gehad...

6 comments:

anita said...

Wat een ontzettende leuke foto's Ecco. Jouw baasje heeft goed zijn best gedaan hoor.En je kunt aan alle foto's zien dat je het erg naar je zin hebt gehad deze wandeling. Doen we vaker hè!!
Ik vond het erg leuk om met je kennis te maken en ook met je baasje en vrouwtje natuurlijk.
Een knuffel van Anita

Daika's plekje said...

Hai,
De foto's zijn schitterend.
Jammer dat we er deze keer niet bij konden zijn.

pootje van Daika
gr ingrid

Anonymous said...

Wat een gezellige, leuke, mooie en vooral stoere foto's!! Als ik de foto's zo zie moet ik aan "de boefjes" denken.
Lekker samen met z'n allen op avontuur met de grootste boef voorop :-) (His name is Ecco.)
En die grote boef moest natuurlijk even onder het hek doorkruipen om te zien wat er aan de andere kant van dat hek te beleven was :-))
Hahaha dat heeft de baas mooi op de foto gezet! Erg leuk!

Tot de volgende keer!
Gaan we weer op avontuur!

Groetjes Rianne en uiteraard een knuffel van Sofar.

Anonymous said...

Super foto's zeg. Zeg je baas maar dattie daar 'ns mee wat mee moet doen.
Stel dattie d'r nog ' ns een paar centen mee gaat verdienen

grijns

Petra said...

Prachtige foto's!!!
Echt heel erg mooi.
Vond zelf de Beardie wandelingen altijd heel erg leuk, nog maar te zwijgen over Stace en Connor.
Las op een forum dat jij er ook was Ecco en stiekumpjes was ik al heel nieuwsgierig hoe de "kiekjes" hier op het blog er uit zouden zien ;-)
Groetjes Petra

Anonymous said...

Hallo Jos en Gerda,

Op dit late tijdstip heb ik de foto's gevonden. Wat een mooie plaatjes. We hebben erg genoten van de wandeling samen met de beardie vriendjes van onze Binke.

Groeten Gerben, Irma en Binke

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...