23 October 2007

Blubberpoten


Vanmiddag was ik samen met Jos naar het bos, lekker gewandeld, hoewel ik niet erg goed heb geluisterd..ben zomaar de straat overgestoken. Kwam denk ik omdat ik vanmorgen Guussie heb geholpen met ramen krabben en daar helemaal hyper van ben geworden, was zo blij dat ik mocht helpen.. naja, volgende keer beter.

Aan het eind van het bos was een stukje dat met regen altijd snel modderig is, vandaag hadden ze er een of ander bagger opgegooid, ik had toch een blubberpoten, ze hebben me twee keer moeten soppen. Ik heb daar toch zon hekel aan joh, ik spring in sloten, ik spring in vijvers, de zee.. maakt me niet uit, maar in een emmer met een soppie....brrrrrrrrr.

Oja, heb ook sinds een paar dagen verkering met Yazz, ze woont in de Betuwe, in Tricht! Ze is zoooooooo lief!

Morgen is mijn vrouwtje vrij, gaan we weer gezellig doen!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...