18 October 2007

Kappertje spelen in Rhede, 17 oktober 2007







Gisteren was het weer zover. Guus en ikke gingen naar onze vriendin Mar in Deutschland. De dames gingen me samen onder handen nemen voor een kambeurt.
We gingen al op tijd weg met het Saabje, maar in Duitsland reden we verkeerd, gelukkig vertelde een man dat wanneer we de eerste weg rechts namen we er ook zouden komen, und jawohl, er had gelijk! De dames hadden er lol in, ik werd gekamd, geborsteld, geweet ikveelt, maar uiteindelijk ging ik ook nog in bad. Nadien de fohn erover....Herman Finkers zei ooit: Wind is blowing air in my hair, in een stukkie over Gerard die zijn haar fohnde...Ik zag er echt super uit! Uiteraard vond ik niet alles leuk wat er gebeurde, maar ik heb me er dapper door heen geslagen.


Vanavond maar even naar het bos geweest, vrienden ontmoet en mijn poten weer heerlijk onder de blubber...

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...