14 October 2007

Walking beardie, 14 oktober 2007



Vanochtend toen Guus en ik naar het bos gingen hinkte ik een beetje en zijn we vrij snel weer terug gegaan. Thuis heb ik heerlijk bij haar op het Roegholtbankje gelegen.
Omdat Jos aan het werk ging, zijn we smiddags nog es naar het bos gegaan en we hebben lekker gewandeld. Niet weer het bos in, maar de Stadsweg op, Bovenrijgersweg en richting Thesinge. Wauw!!!! Wat was het daar mooi! Eerst liep ons een hond na die Brenda heet, hahaah, ons buurmeisje ook. Later liepen we op een verhard pad, tussen koeien en schapen, de lucht was blauw, het gras groen en het was stil..... helemaal geen geluiden...Opeens kwamen een stel koeien naar het hek, daar schrok ik wel een beetje van, maar ze vonden me waarschijnlijk interessant omdat we dezelfde kleuren hebben..

Toen we weer thuis waren heeft Guus op internet gekeken hoe ver we hadden gelopen.. bijna 8km!!

Ga nu even slapen... ben zo moe..


Voor de gein hebben we nog een paar andere foto's bijgeplakt enneh.. die ene zie je hoe blij ik was toen ik ons huis weer zag!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...