01 April 2008

Mijn opa was postbode, mijn Guusie was postbode en ik ben ook postbode




Tegenwoordig ben ik niet meer zo heel actief op mijn blog, genoeg leuke dingen om met jullie te delen, alleen komt het er vaak niet van en ook is er niet altijd een foto beschikbaar.

Maar bijgaande foto's wil ik jullie niet onthouden...

Zaterdag werden de auto's gewassen, de buurmeiden hielpen mee.. uiteraard lag ik weer heerlijk op de uitrit, mijn favoriete plek.. ik kan vanaf daar de hele straat overzien.. Maar goed.. water gaat altijd naar het laagste punt en... daar lag ik..

Ook mag ik nog steeds graag een pootje helpen, dus wanneer de post wordt bezorgd, zorg ik dat ik het spul binnenbreng.

Overigens zijn deze foto's niet van superkwaliteit.. ze zijn namelijk gemaakt met de mobiele ;-(

1 comment:

anita said...

Handig zo'n hond als postbode. Ben je een beetje zacht in jouw bek, of blijft er niet veel over van de post? Volgens mij was je ook al eens krantenjongen als ik mij niet vergis. Mooi gezicht is het in ieder geval wel.
En die laatste foto van jou in een plas water is ook schitterend. Zo ben je al weer half gewassen haha.
Liefs van Anita

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...