21 April 2008

Strand, zand... 20 april 2008





Gisteren ging ik naar mijn vriendin Dewi, ze is een al iets oudere dame van 10, maar ik vind haar zeeeer charmant. Was nog nooit bij haar thuis geweest, ze wel een paar keer bij ons, dus was best spannend. Heb onderweg es goed gekeken waar we allemaal langskwamen. Mocht zelfs nog even onderweg plassen toen de brug open was.

Nadat Dewi en ik elkaar goed hadden begroet, gingen we weer op pad.. naar... Noordwijk... naar...de ZEEEEEEEE!!!! Waarschijnlijk was een van mijn verre voorouders een zeehond, man o man.. wat ben ik in mijn sas wanneer ik bij de zee ben. Wordt helemaal vrolijk (nóg meer dan anders), dus rennen.. vliegen.. het water in.. super! Nadien nog even een terrasje op, colaatje met appeltaart voor de bazen. Droge brokken en water voor Dewi en mij.

Terug in Aalsmeer heb ik eerst de kattenbrokken opgevreten, daarna lekker uitbuiken en terug in de auto de hele weg geslapen.. Thuis moest ik nog een laatste rondje doen, helaas.. er kwam geen sprintje meer uit me.. man o man.. wat was ik kapot joh, maar wat een topdag!!!

Fotos van Dewi volgen nog, Jos is beetje busy...;-(

2 comments:

Anonymous said...

Hey Super!!!
Wat een enorm feest die zee hè???
Mij en kan je niet blijer maken met een dagje strand....dat is toch wel het meest ultieme!!!
En als ik die foto's zie geld dat ook helemaal voor jou!!

Knuffel van Sofar.

anita said...

Hallo Ecco,
Volgens mij hebben wij dezelfde voorouders haha. Ik ben ook al zo gek op de zee en het strand. Nou dat was dus alweer een geniet-weekend voor jou. Heerlijk joh, alvast een voorproefje op jouw vakantie straks in Denemarken.
Liefs van Anita

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...