19 May 2008

Dagje Amsterdam 18 mei




Ben naar Amsterdam geweest joh, was wel es in de buurt, maar nog niet in het hoofdstedelijke zelf.

s Morgens had Jos bedacht om ook even langs oma te gaan, dus gevraagd of ik mee mocht. Natuurlijk mocht dat, en anders zou oma mij wel vastbinden ....hahahah...Toen we bij oma (95jr) aankwamen stond ze al in de deur ons op te wachten, lange nagels gelakt, haar mooiste kleding aan.. en.. het belangrijkste.. ze vond me super!

Na oma Paula hadden we een dat met Max en Peter om een rondje gracht te doen. Dát was supergezellig! Man.. ik liep daar zo maar in Amsterdam, niet aan mijn lijntje, maar los! Daarna werd Max naar huis gebracht en Guusie en ik gingen terug naar de kroeg, waar een feestje voor Martine werd gehouden. Maar toen moest ik oversteken.. ménnnn... er knalde iets en ik schrok me helemaal de vinketering.. sjips.. was dat nou.. brrrrrrrrrrrrrrr... Wilde gelijk de straat oversteken, maar dat mocht niet, toen ik eindelijk overmocht.. snel en met mijn staart tussen mijn benen.. op naar Jos, daar is het veilig! In de kroeg was het ook heel gezellig, even later kwam daar namelijk ook Beer, de bearded van de buurtjes van T & M, nouuuuuuuuuuuuuuuuu wat een dag. Vond Beer wel erg interessant en ik gedroeg me ook wel aardig dominant, etterig he? Weet je wat er toen gebeurde? Ik zag een bekende langslopen...Peter! Hij kwam ook op het feestje.. yeaaaaaaah! Uiteindelijk gingen we pas tegen 8 uur naar huis, nadat we even gefeboneerd hadden....echt een topdaggie!

No comments:

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...