31 May 2008

Op het station, 31 mei 2008




Vrijdagochtend moest Guus al erg vroeg in Den Bosch zijn, dus ze is een dag eerder vertrokken. s Avonds hebben Jos en ik haar van de trein gehaald, deze had vertraging... eigenlijk hadden ze de hele weg al vertraging gehad, maar net na Haren stopte de trein.. niks, nakkes, nada.. geen stroom...Tja.. en we hadden elkaar al zooooo lang niet gezien.. Toen ze uiteindelijk aankwam op het station was ik al door veel mensen bewonderd, geknuffeld en er werd over me gepraat. Joh, je had me dapper daar op het station moeten zien lopen... treinen? Ze doen me niets!

1 comment:

anita said...

Ik dacht dat ik pas gelezen heb dat je treinen haat Ecco? Maar die kleintjes zijn ietsepietsie anders dan die groten zeker?
Leuk dat je Guus hebt opgewacht. Ze was vast erg blij om jullie na zo'n lange dag en nacht te zien.

Liefs van Anita en Tender

Kirke Helsinge 13 t/m 20 juni 2015

Zaterdag 13 juni hebben we Blavand verlaten.. na een week goed weer te hebben gehad, spoelde het die ochtend. Guus ging me nog even snel uit...